"aku punya satu seribu juta impian."

Monday, October 17, 2016

Tak semua akan faham situasi kita
Tak boleh expect orang akan faham kita
Manusia ni ada macam macam ragam
Kau baik lah macam mana sekalipun
Kalau tak kena dengan mata dia .
Makanya derita la kau sensorang
Nak kata selfish pun ada gak
Tp tulah
Rasanya pengajaran harini
Jadilah selfish sikit

P/s demam oh demammmmm

Tuesday, October 11, 2016

Last day being too nice .
Promise

Sbb baik sangat tu bahaya . Org tikam belakang

Thursday, October 6, 2016

"Dan dia memberinya rezeki dari arah yang tidak disangka sangkanya.  Dan barang siapa bertawakal kepada Allah,niscaya Allah akan mencukupkan keperluannya, sesungguhnya Allah melaksanakan urusanNya,sungguh Allah telah mengadakan ketentuan bagi setiap sesuatu" (65:3)

Wednesday, October 5, 2016

Kalau kamu boleh lupa aku
Aku pun bisa lupankanmu
"Tidak ada suatu musibah yang menimpa seseorang, kecuali dengan izin Allah;dan barangsiapa yang beriman kepada Allah, niscaya Allah akan memberi petunjuk kepada hatinya. Dan Allah maha mengetahui segala sesuatu" (64:11) ☺