"aku punya satu seribu juta impian."

Sunday, September 21, 2014

untuk yang sudah terbiasa di dalam hati 

kita jauh 
jarak kita bukan dibataskan dengan lautan mahupun langit 
jarak kita masih bisa dikira dengan kilometer
aku tahu ini masa yang sangat sukar untuk kita berdua 
kita tak pernah berjauh macam ni
kita tak pernah tidak bertemu muka selama ini
aku tahu itu

kalau mungkin kita berjodoh . 
lama mana tak bertemu 
tidak ada masalah 
jangan kau risau sayang

punya ramai manusia di keliling aku
punya ramai manusia yang hebat di mata aku
aku terdetik untuk rapat dengan mereka
ya tak tipu
tapi tak ada siapa boleh melawan hati
kalau dah hati aku mahu kamu
kalau dah hati aku ingin kau
apa saja aku boleh laku?

mata aku hanya mesin
hati aku adalah perasaan
mesin dan perasaan siapa menang ? 
tentulah perasaan

jangan kau risau

No comments:

Post a Comment