"aku punya satu seribu juta impian."

Saturday, March 22, 2014

aku nak chow ni

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum

short entry i guess

okay . sekarang aku sedang berhempas pulas sambil minum nescaffe untuk berjaga malam bagi persiapkan diri hadapi final exam yang akan bermula pada hari isnin ini . dan aku sangat takut sebab mengikut kepada firasat aku . soalan agak susah . dan ianya bukan agak lagi . tapi memang dan aku masih 50% bersedia . lagi 50% tah hilang mana

jadinya aku harap . kamu kamu kamu yang membaca entry yang tah apa apa ini . doakan aku dapat berjayanya menjawab kesemua empat kertas soalan ya . moga allah balas jasa kalian doakan aku :)

aku sudahpun menutup kesemua laman sosial . (kecuali instagram) dan aku akan kembali in syaa allah pada petang 10hb empat .

babai .

chow

xoxo

No comments:

Post a Comment