"aku punya satu seribu juta impian."

Saturday, October 26, 2013

chan malichan saya pergi

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum

bibir terukir senyuman yang tah siapa gerangan yang dipikirkan . jadah tah



aku datang sini dengan harapan ini bukan kali pertama dan kali terakhir aku jejakkan kaki ke tanah sawah padi ini . :)




memang seumur hidup 19 tahun 10 bulan ini aku tak pernah jejakkan kaki ke bendang . biarpun aku orang negeri sembilan yang kononnya ada sawah padi kat sana . lantak . keterujaan untuk tangkap gambar kat sawah padi memang salah satu idaman aku sebelum mati . dan terima kasih . nanti aku mati . aku tak kempunan. 


selipar andong aku rembat . jeans lusuh aku sarung . lalu kat tepi tu . terjerit jerit macam orang gila royan . kene semut api yang bengkaknya sampai hari ni tak surut surut . banyak k . tergelincir jatuh . dalam hati takut gila kalau ada pacat ke ular ke lipan ke tapi wat lek wat cool . tapi hey dude . i love okay . 

tak faham kenapa ada love love tu . camera rosak 
 terima kasih lah bawa hamba jejalan di sekitar tempat kamu ini . hamba berbesar hati . lain kali bawa lagi ya .

ada satu lagu 

chan malichan oi oi 
chan malichan oi oi
chan malichan 
dah pergi chan chan :) 








No comments:

Post a Comment