"aku punya satu seribu juta impian."

Friday, July 19, 2013

sibuk

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum .

jujur dan jujurnya entri kali ini berbaur poyo . koya .

kalau semester lepas . aku boleh katakan semester "honeymoon." . know why . sebabnya bila dah nak final baru sibuk ke sana ke mari siapkan kertas kerja, study hard (konon) .

itu aku cakap semester lepas . sekarang biar aku cerita untuk semester ni.

totally . i'm out of service . allahuakhbar . i don't know why, but this semester macam gila tough punya semester . even our final just 2 paper je . (what!!) tetapi dia punya penat mengalahkan bachelor degree . ecehh. like seriously . this semester macam tak ada masa . why? let me story .

first is event . as all know . semester 4 untuk course office management . we have a subject call event . kitorang kena buat event yang memerlukan sepenuh usaha untuk dapatkan markah . budak lain cakap (alahh event je pun) . hantok kau . kau tau tak susah !! hantar proposol kena reject . meeting dengan junior hampir dua hari sekali . kena deal dengan manusia manusia yang dari kalangan ramai . hey . dan aku . adalah biro pendaftaran dan protokol merangkap pengacara majlis untuk event ini . so ?
(saya bergabung dengan mereka)

itu satu event . nak cakap malang tak . nak cakap untuk pun tak . kami terpilih untuk menjadi organizer untuk event Tanglung Night for our Mandarin Class . tapi alhamdulillah . duit satu sen pun tak keluar . tapi . bercikgukan dengan Sir Bok agak merungsingkan kerana masalah communication . dan aku adalah Biro Multimedia yang bertanggungjawab untuk buat montaj bersama cik wawa yusof . 

tak habis lagi okay . subject untuk semester ni rata rata macam senang . tapi beban dia macam batu bata . ECO . the killer subject . gila lagu lecturer aku mengajar .but so far still lagi ikut berlari belakang dia  . next, Software . sometimes i don't know what purpose kitorang as OM belajar software . hoi . apa jadah kitorang kena webpage sampai 20ms ? (kelas lain 5 je k) . next BEL (english) . itu satu . komain banyak ass dia . siap kena record sebab penilai kedua nak menilai . fish . next COM (public speaking ) hamboi . komain . tajuk dia . nak kena hafal . tapi class ni paling best sebab lec best . next OB ni okay la . 

lek lu . tak habis cerita lagi . 

itu perihal subject . ehem . alhamdulillah . allah bagi aku peluang untuk join MSP (majlis sukan pelajar uitm pahang) untuk semester ni . hooorreeeyy . sukan ? hee . kelakar . tapi alhamdulillah . bila dah join, sudah semestinya banyak sangat event nya . tapi . in syaa allah . 

konklusi . 
maaf kalau aku macam sombong . macam malas layan . macam macam macam . itu semua sebab  commitment . (padahal) . doakan aku dapat harungi semester 4 ini dengan bertungkus lumus ya. raya kali ini pun mungkin aku tak dapat beli baju raya cecantik . :( 

itu saja . 

p/s: hari hari datang kelas lambat sebab tidur lambat nak mati . bye 








No comments:

Post a Comment