"aku punya satu seribu juta impian."

Wednesday, May 8, 2013

booo to me .

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

kalau semua orang tengah berperang politik . tidak bagi aku . aku berperang dengan jiwa dan perasaan . itu ahad lepas .

kalau semua tengah berperang pasal result uitm yang akan keluar hari ini . aku juga turut serta . turut sama merasai degupan jantung yang terlampau laju . lagi laju dari formula one .

aku yakin aku tak mungkin dapat kecapi apa yang telah aku perjuangkan dulu kala . aku tahu untuk kembali kepada yang asal adalah susah . kerana apa . ya . kerana diri aku sendiri .

bila imbas kembali zaman kegemilangan . aku macam . ya allah . asal tak jadi cam dulu . tapi tak apa . aku ingat kan diri . " dunia kan macam roda "

semester tiga . mungkin semester paling teruk untuk result . sebab nya . ahh jangan salahkan orang sekeliling . salah kan diri sendiri . ye aku akui salah aku . dan aku patut bayar dengan apa yang aku dah beli . hamik .

result yang menghampakan .

boooooooooooo kat aku .




alhamdulillah . ini yang aku mampu buat untuk semester tiga .
terima kasih untuk yang sudi mengajar secara langsung dan tak langsung .
kepada sir, ms, madam . saya minta maaf kalau ini bukan yang sir, ms, madam nak .

No comments:

Post a Comment