"aku punya satu seribu juta impian."

Friday, May 24, 2013

answer

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

just a simple answer . too many people always ask me "where your teeth?" -.-

so this is my answer . .

dedulu kan . sebenarnya . gigi aku berlapis . comel je time tu . :) nyanyi pun sedap . haha .


lebih kurang cenggini la gigi kita dulu . ada taring . takut kan . tapi comel . serious comel . 

nak dijadikan cerita . don't know la . tahun bila . i guess masa umur aku darjah satu kot . adalah pemeriksaan gigi tu . tah kenapa tah . doktor tu pun cakap gigi lebih aku tu kena buang . dah kata masa tu aku kecil kan. so, aku rasa aku iyakan aja . dia punya sakit masa cabut tu . pehhhhh. sakit okay . yang aku ingat aku kena injection dalam mulut . kasik kebas kut . tapi still rasa sakit yang teramat .demam seminggu kot . 


lepas je dari pencabutan gigi comel aku tu .aku sedar yang gigi bawah gigi comel tu pun sama sama dah tak ada . aku dengan mak ingat gigi tu tumbuh balik la annn . hakikatnya dah 13 tahun insiden tragis tu . gigi aku masih lagi tak tumbuh tumbuh . konklusinya . itulah jawapannya . 
\

so inilah hasilnya . 13 tahun . gigi atas , bawah gigi comel aku tu . tak tumbuh-tumbuh . ada gak lah tumbuh sikit . tapi terbantut . sikit je . salahkan doktor gigi tu sebab dah buang gigi tu . 

dulu . aku agak malu untuk senyum. tapi sekarang tak lagi . bagi aku . gigi gongak tu satu keistimewaan .ada je orang suka tengok aku senyum . hehe . :) nak gak pakai braces dulu, tapi, tak yah kot . kekalkan . terimalah aku dengan seadanya . proud to be norlishafikah , gigi gongak satu kat atas . hahaha. 

puas hati dengan jawapan ?
sekian terima kasih .

norlishafikah mohd ali
(chairman to be)





No comments:

Post a Comment