"aku punya satu seribu juta impian."

Monday, April 8, 2013

semester tiga tutup tirai

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum

sampai je bilik capai camera . dengan take a picture with rommates and classmate . yang mana tak pakai tudung . terus sarung tudung . rambut aurat . walau di mana jua berada . baju tidur pun baju tidur . kenapa kelam kabut . sebab hari ini hari last untuk kami semua di uitm jengka pahang ini . hihih .lek lu untuk semester tiga .lagi tiga bulan jumpa lagi .

alhamdulillah .
ada masam . ada manis. ada masin . ada tawar. ada pahit . ada macam macam rasa . lumrah bukan adat dalam bersahabat . tapi alhamdulillah .semester ini tak banyak pertelingkahan yang berlaku . semuanya dilalui dengan penuh rasa hormat . apahal aku skema .

terima kasih untuk semester tiga yang penuh dengan cerita duka dan ceria . terima kasih .

terima kasih wawa 

terima kasih  mira and iera 



ini bukan yang terakhir kita bersahabat okay . ini adalah permulaan . lots of love . iloveyou





ini tak sangka . kita suka gila budak dua orang ni . and tak sangka gila . dapat kelas ngan dorang .sangat cute . comel . and cantik . esya and syura . 

roommates yang gemuk dah bila duk kat sini . thanks ezreen .

mak jemah baru balik pasar beli baldi . ada ikan tu 

terima kasih . terima kasih . terima kasih . terima kasih . terima kasih . 

minta maaf kalau ada salah dan silap . kosong kosong la eyk 

salam sayang dari norlishafikah (ieka)

p/s : malas edit . tanpa edit . dan malas nak organize . 

No comments:

Post a Comment