"aku punya satu seribu juta impian."

Wednesday, March 20, 2013

peperangan di medan DSG

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum semua 

sukacita dimaklumkan bahawa peperiksaan akhir bagi semester november 2012-april2013 akan bermula pada 27hb 4 2013 . minggu belajar akan bermula . ini formal 

dukacita dimaklumkan . bahawa sepenuhnya saya tidak ready untuk menapak ke Dewan Sejuk Gila tu untuk ambil exam . bermatian untuk peperiksaan juga tidak mampu lagi . ouh . kenapa cakap macam ni . 

balik semula

doakan saya untuk buat terbaik dalam final paper nanti . physical masih belum ready .mental masih di awang awangan . buku masih belum terbuka . nota masih belum tercatit . ingatan masih belum dipenuhi . ilmu masih tercari cari . carry mark masih belum keluar .

doakan saya dan kawan kawan semua dapat buat sehebat mungkin

nah . untuk tatapan sebelum pergi berperang . harap kembali dengan wajah gembira . 
jangan lupa doakan . mungkin doa awak semua termakbul .



semoga kita tabah hadapi cabaran . 


semoga kita berempat berjaya hendaknya



semoga saya dapat apa yang saya inginkan . 


mohon rindu wajah ini . hehe 

assalamualaikum . xie xie . gud luck . in syaa allah . we can do it . 



  

No comments:

Post a Comment