"aku punya satu seribu juta impian."

Thursday, February 14, 2013

coretan ##

bismillahirrahmanirrahim
assalamualaikum


like seriously . saya tertarik gila dengan image ni . sangat tertarik . 

saya bukan pemakai tudung labuh . saya juga bukan penutup aurat sempurna 100 peratus . cuma saya sedang berusaha untuk ke arah itu . alhamdulillah . saya dikelilingi dengan mereka yang sangat baik . tak ada lah baik sangat . tapi lagi baik dari saya . saya akui dalam dunia ini, kita semua mahukan yang terbaik . dan kita mahukan sokongan yang memberi kita semangat bukan melemahkan semangat kita . 

haha . seriously . kadang kadang bila saya taip benda benda macam ini saya rasa macam .eh layak ke aku nak tulis cenggini? agama lintang pukang nak cakap cengini . tak confident langsung . tapi tah lately ni nak je tulis benda benda macam ni . nak kata ikut trend . tak ada lah pulak . tah lah . tah . tolong faham saya tak tahu kenapa saya macam ni . layan ka aja ye 

tu je la kot 

selamat malam . terima kasih . 

No comments:

Post a Comment