"aku punya satu seribu juta impian."

Saturday, January 5, 2013

THEM

rajin nya jari jemari ini menulis sesuatu yang entah siapa yang membacanya kan kan kan .
orang kata orang yang tulis blog ni syok sendiri . padahal sama je . orang yang tweet sana tweet sini . acelly dia pun syok sendiri . sama je macam pesbook tue . semua arh syok sendiri .semua semua 


kawan itu datang dan pergi . sat gi dia rapat . sat gi dia jarak .ah biasalah . cara perempuan berkawan sememangnya berbeza dengan lelaki . gua dapat konklusikan sendiri . perempuan agak sukar menjalinkan persahabatan yang begitu utuh dengan kawan perempuan . tapi tapi ada juga yang rapat hingga ke akhir nafas . macam nur hanisah dan asyura . macam pyka rahmat dan syafikah mohamed.

ini adalah rahsia terbesar saya . ehem . 

gua pernah hilang kawan . kawan yang gua sayang . kawan yang gua kasih . apa macam lesbian sudah . gua hilang mereka sebab salah gua sendiri . dan gua dah lama mengaku dah . dan rasanya macam ahhhh . macam putus lelaki . sebab bagi gua , friends is more important than boyfriend . gua sememangnya tak bisa tanpa kawan . tapi gua boleh jejalan sorang sorang tanpa kawan . tapi pishang . apa banyak tapi 


honestly ai cakap i'm in love with them . but at the same time i'm afraid to loose them . i don't want banana fruit two time (hehehe). and i will hold this relationship until the end of the world . jadah english aku cenggini .


the moment that we create together . ehem .kalau ada salah tolong tegur . dan teruskan berkawan . tak salah kawan hingga akhir hayat kan  .takkan nak hidup semati dengan boyfriend masing masing je . kita belajar sesama . kita couple boyfriend lain .kita kongsi apa yang patut . jangan ada iri hati , jangan ada makan dalam . jangan ada salah sangka . 

i sayang you wahidah yusuf
i sayang you nor amirah
i sayang you nur syahirah . 

geli tak geli tak . 

xie xie
ikhlas dari 
(norlishafikahmohdali)





No comments:

Post a Comment