"aku punya satu seribu juta impian."

Saturday, January 12, 2013

1,2,3


Aku manusia yang punya perasaan
yang ingin disayangi dan menyanyangi
Mahukah engkau mencuba mengerti
akan kisah hidupku yang  sebenarnya

Apalah erti sebuah kata cinta
Bila hanya melihat yang baiknya saja
Tolonglah aku dan jawablah aku
Sanggupkah kau menerima ku seperti ini

Jangan sakiti hati ku lagi
jangan sakiti diri ku lagi
Membuat aku semakin tersiksa
Dihidupku ini


bismillahirrahmanirrahim 
manusia cepat berubah . jap jap dia berubah . jap jap dia berubah . eh tak kira lah berubah ke arah kebaikan atau ke arah kejahatan .nauzubillah . dilihat dari mata ke hati . aku tahu setiap orang tidak kira  lelaki dan perempuan ada sedetik hatinya untuk berubah . nak atau tak . cepat atau lambat . berani atau pengecut jer cerita dia sekarang.

siapa je tak nak berubah . 
siapa je tak nak masuk syurga . 
siapa je nak rasa azab api neraka .(minta jauh)

bukan lah nak cakap cik penaip ni nak berubah . tapi dah azam nak jadi yang lebih baik . jadinya perlulah mula sikit . walaupun ada kalanya terlajak juga bodoh , bangang semua . sebab tu allah bagi penyakit ulser yang mengurangkan kata kata carut tue keluar . 
alhamdulillah . ada sahabat yang sentiasa di sisi . bagi semangat . bagi teguran . eh kalau tak ada cik wawa yusuf kita tue . dah confirm confirm la . ku kelaut antartika sekarang . 
macam yang selalu tulis . SUSAH untuk berubah . sangat susah . orang yang benar benar mahu masuk syurga je yang gila gila bersusah payah . tapi tak pe . nanti mesti ada ganjaran . jangan risau lah . ganjaran beribu kali ganda lagi besar . 

doakan lah saya yang satu ini . yang degil nauzubillah ini dapat capai apa yang dia hajat . moga jangan anggap saya berubah terus pakai purdah dah la k . cukup takat kurang dosa sikit . amin . amin  .amin. 


No comments:

Post a Comment