"aku punya satu seribu juta impian."

Thursday, December 27, 2012

semalam

al kisah tersebut la kisah . seorang ibu solehah yang taat dan sabar pada sang suami . setelah sembilan bulan berhempas pulas menganggkat perut yang diisi dengan seketul daging yang lama lama menjadi besar . minum susu setiap malam . jaga makan dan minum . tiada kerja berat yang dilakukan . dan segalanya

maka pada hari itu , sedang enak melakukan kerja harian , maka keluar lah dia bidadari syura (heheh) yang comel tapi hitam . tapi kata minum susu setiap malam . abaikan . 

malas mahu menaip . terasa seakan kekok . jadi hanya cebisan yang dapat dicoretkan .


senyuman ikhlas ku tujukan buat yang wish tanda ingatan di hari lahirku . walaupun hanya kata kata . tapi kata kata itu semua merupakan satu doa .  a big hug from me :) 


wish saya termakbul . janggal bukan . dah umur sembilan belas tahun baru dapat benda ni . alahai . biarpun tak besar mana . bagi gua dah besar dah ni. walaupun tak lembut mana . boleh lah bawak tidur . walaupun boyfriend lu kaya raya . tapi boyfriend saya kaya dengan kasih sayang . walaupun suprisenya ala ala kadar . 


ini lah jadinya kalau dah excited sangat an an an an . sampai saya lupa nak take a picture . dah makan baru teringat . alahai . well . saya jarang tiup lilin . geli lah . tapi semalam saya tiup . ehh geli lah cakap macam gadis melayu . saya nak putar balik masa .

xie xie




No comments:

Post a Comment