"aku punya satu seribu juta impian."

Thursday, July 5, 2012

WHEN I GROW UP

halo everybody .,. body anda sihatkah ?atau sudah semakin mengecil atau semakin membesar ? ukur  baju di badan anda sendiri k .

semester 2 is begin . dah 3 minggu dah kat jengka ni menghadapi detik detik pembelajaran, wah , sungguh kemalasan ye , nak bangun pagi apatah lagi .

bila semester baru bermula . nampaknya kawan sebilik pon sudah la baru . kali ini gua beradu bersama rakan sekelas yang dahulunya tidak la berapa nak baik . tapi alhamdulillah , kali ini kami semakin rapat ,



 perkenal kan roomate baru saya . wee . ada tinggi ada ketot dan ada muslimah , lengkap . dan saya? okay . yang tengah tengah tue nama nya ayuni ,. kanak kanak ribena yang berasal dari johor bharu. nanti kalau dia balik johor wa nak ikot . sebab wa nak jumpa sepupu wa ,
yang kanan tue wanita tak kenal gentar yang bernama nur fatihah , atau lebih dikenali sebagai thia .
yang kiri tue seorang gadis pemalu dan peramah , iaiitu maizatul azwani,. just call her wanie ,



dan ini adalah saya , pelajar jurusan office management yang sudah malas untuk belajar kerana kebosanan matapelajaran yang saya tak suka langsung iaitu business essential , her name norlishafikah bt. mohd ali . calll her ieka,

mudahan sangat semester kali ini saya dapat meningkat kan lagi pointer saya daripada semester lepas, alhamdulillah , lucky saya dapat 3.6 , malangnya takda sapa bangga dengan aku , nangis sikiiittt.

ammir hamzah bin rosli . he's still mine,. amin,. walaupon pergaduhan besar berlaku namun, sedaya upaya kami berpegang teguh pada cinta kami , kalau kawin nanti kami jemput . kalau yer ,. tak janji. mana taw tiba tiba termati plak. hahah

tidak lama lagi puasa akan menjelma , n for the first time aku akan puasa ngan sahabat uitm. agak agak macam mana rasanya ye , ? dan raya pun tidak lama lagi , oh tak sabarnya nak meraikan hari raya ,. babababommmm..

bilalah nak ada mood nak belajar niey ?



masalah datang tanpa diundang . cinta datang kita cari . kuatkan lah hati , kuatkan lah perasaan agar segala dugaan yang allah bagi kita , kita tak maki maki dugaan itu . terutama dugaan yang berkaitan dengan hati , __


No comments:

Post a Comment