"aku punya satu seribu juta impian."

Friday, February 10, 2012

perbezaan


assalamualaikum . lama nya aku menyendiri . kesian semua yerk . atototototot . meh bagi kish meh meh . muah muah muah muah . haptuih muah .

okay sangat penat okay sejak kebelakangan nie. apa nak jadi la dengan aku nyh . dulu masa cikgu suruh belajar aku tak nak lak belajar kan . bapak punya pemalas la kan rasa macam hello asal perllu belajar . perlu ker ? tak perlu la . kawin jer kalalau tak nak belajar kan . haa cenggitu la kotak fikiran zaman terdahulu . iaitu zaman kejatuhan anak dara . haha . 


ala kononya cantikkan . tiada perbezaan pon . hidung gua tetap kemek macam biasa . haha . lantak . tapi mereka tetap cakap untung . i hate that word . nothing yang untung . cakap la bersyukur kan lagi manis . haa dah nampak dah perbezaan , apanya niey


maha gedik nak mempus niey . apa beze ? yer ini sangat nampak perbezaan . untuk pertama kali dalam sejarah i pakai tudung putih g kelas . dan mereka memberitahu muka i nampak suci . mengapa begitu . haha,

apa yang sama gamba 2 dan 3 ? perasan tak perasan ? aku pakai tudung bawal la weyh . alahai . 

seronok rasanya pakai bawal . mereka kata lebih manis dan simple. kekasih hati pon suka buah hatinya memakai tudung bawal . jadinya tudung bawal menjadi tudung favourite . selamat tinggal shawl . pashmina dan seangkatan dengannya . 


apa tujuan aku letak gambar yang tak papa ni . okay untuk memberitahu bahawasanya mataku sudah berada di tahap yang tah papa jugak . mengapa sebegini rupanya ? macam nak nanges pon ada . ini pakai lens dan pakai foundation yang berlambak nak mampus tuh . sangat banyak okay untuk menutupi mataku yang sangat hitam . 

oh ya . di sebelah itu nama nya nini . taw la yer cantik ananana . tayah nak puji sangat la kan . lempang jap gi apa pon tak dapat.


tujuan gamba ini ? tiada tujuan yang tetap sebenarnya . haha . 

apa motif . 
dah lama tak balik kampung 
dah lama tak pergi times square
dah lama tak jumpa family ammir
dah lama tak jumpa kekasih hati 
segalanya lama
lama lagi rupanya saya di sini
sebab baru 2 bulan saya di sini

moga saya tabah menghadapi liku-liku kehidupan di sini  . amin 



No comments:

Post a Comment