"aku punya satu seribu juta impian."

Wednesday, January 25, 2012

Suka Hati


Cak . Muka bapak langsi gler doe . rasa macam nak masuk kan kepala dalam jambam. pastu flash terus ke logi tahi. haha

ok sebelum tue assalamulaikum semua . sihat tak semua. alhamdulillah kat jengka macam biasa jer. ada ramai gak student yang demam semuanya bukan sebab cuaca tapi sebab nak lari dari masuk kelas . hahah . banyak now kuiz dan test hampir juling mataku jadinya . ah persetankan segala benda , aku malas nak fikir segala benda yang watkan aku migrain.

haritue aku dengan roomate yakni rina, nini, dan kak nad.  kami hanya keluar ke J-TOWN. aper itu j-towm . hoho. jengka punya bandar. sangat best oo jengka punya bandar, kfc ada, u-mart ada. anggap jer la kat sini banyak sangat bangunannya walaupun pada hakikatnya cuma ada beberapa jer . haha . sian doe . dah malas cter.



 represent roomate kesayangan saya di uitm jengka pahang . hee . kami menginap di bilik D-212.

she is my best friend . she is my best roomate in the world. she is my kentut . she is my teddy bear. and the last she is my baby. tekankan perkataan baby itu . well i hope she always on my side to pinjam bahu untuk nangis walaupon dia seratus peratus takda feeling untuk nangis sama . by the way her nama rina . search her in facebook with name Rina Armans.


Ini saja gambar yang ada untuk mek kelate niey . maaf gambar agak sensored bagi mereka yang berpegang teguh pada ajaran agama.  haha .  well . her nama is ROSMASHASLINI . haa, apa macam berbelit-belit lidah kan ,. panggil saja dia nini .. omey kan yer . tp sayangnya dye niey pendek sangat. katanya pendek itu comel . tp bg saya pendek itu gedik . haahhaha . dah berpunya dah . :)


hai, nama saya nadhrah . yang ini buah hati kesayangan saya, namanya mizi. hohoho. selamat pengantin baru kak nad, hahha, diorang niey baru saja mendirikan alam rumah couple. ala tetiba rindu gila kat cinta hati saya tue. tape nanti jumpa yer. tunggu k . tunggu taw, tunggu la. ketuk kepala kat dinding baru tahu .


wajibunnya perlu ada gambar aku yang aku tahu tak lawa sangat niy . tapi ada aku heran ker . janji ada orang sayang haha . dan saya bangga mempunyai wajah sebegini serta badan yang tah paper niey.  

secara jujurnya aku rindu ngan life aku yang dulu . aku tak penat sangat sebagaimana aku kat sini  . aku rasa aku kat sini dah macam apa tah . bangun tido . g kelas . sampai malam . study . tido . makanan aku pun tak seberapa nk seddap lak kan . geram gila la kan . patu aku macam takda rsa feel la nak study . :(

tapi alhamdulillah aku bersyukur sebab adanya roomate yang agak gila study . jadinya aku pun terikut jejak mereka . sampai aku sendiri terkejut tengok perubahan aku sekarang . kalau cikgu-cikgu sekolah tahu aku rajin macam niey mesti terkejut gila gila gila babi . hahha. 

doakan aku agar aku kuat menjalani kehidupan siswi di sini 

terima kasih
1 MALAYSIA
tiba






No comments:

Post a Comment