"aku punya satu seribu juta impian."

Saturday, January 14, 2012

Malam menyinari sinar kebahagiaan

itu hari hari saya . itu hari saya gembira. itu hari semua kepada saya. itu hari sangat indah . sehingga saya lupa dunia yang fana ini .

oh sebelum saya terlupa hari ini adalah hari ulangtahun percintaan saya dengan ammir hamzah yang ke 14 bulan . saya teringat kat dia sebab saya rindu gila babi kat kecintaan saya yang satu tue. agak lama la jugak saya tak ketemu dirinya . hampir 2 minggu .

perbezaan sangat ketara ketika ini . sungguh dan benar . aku sangat-sangat sibuk ketika ini. jadual sangat-sangat padat . hinggakan aku rasa aku duduk di meja menteri bukan menteri kesihatan ataupun menteri kewangan tetapi  perdana menteri malahan menteri segala pembangunan. sangat-sangat ketara tekanan yang melanda hati saya .

permasalahan saya tentang group project saya , permasalahan saya dengan rakan saya yang gila . permasalahan tentang  cinta hati saya . segalanya bagi saya ketekanan yang melampau sehingga satu hari saya menangis tanpa sebab. namun saya gagahkan jua hati dan jiwa ini untuk meneruskan saat-saat gentir ini . 

wahai kekasih
saya tahu saya merisaukan awak . saya tahu saya tak ada masa awak perlukan saya . saya tahu saya terlalu pentingkan diri . segalanya saya tahu . kalau awak boleh bersabar awak sabar lah . andai kata hati awak meronta belaian cinta perempuan saya benarkan awak mencari lain . andai satu hari kita ada jodoh pasti akan bertemu jugak kebahagiaan yang ingin dikecapi.

ketika bulan memacarkan cahaya terang menyinari alam . aku tertanya  kenapa begitu sukar hidup ini . allah akan menguji hambanya mengikut kemampuan hambanya sendiri . 


ketika junior's night saya senyum sesenyum senyum nya . tapi tak siapa yang tahu betapa seksa untuk saya melakukan fake smile itu . 

sumpah hati tak senang sejak belakangan ini
sumpah otak tak siuman sejak belakangan ini
sumpah hanya allah saja tahu apa yang terkadung dalam hati ini

saya tahu saya akan mengecewakan sidia



No comments:

Post a Comment