"aku punya satu seribu juta impian."

Wednesday, December 7, 2011

di sini selamanya

assalamualaikum..

kalian sudah tahu sudah berapa lama saya di sini ? di sini maknanya di uitm jengka pahang nyh ? saya di sini sudah 23 hari . wooo lama tue weyh . lama sangat tue weyh . den da jadik orag pahang doe . bangga tak ? dari port dickson . dari kuala lumpur . back to pahang . haha . kelakar . dan lagi kelakar aku dah ada belajar . hahah . bapak lahai .

~disebabkan dah jadik budak uni .ayat kena baku~

hai . saya kat sini amek couse on taw . yakni office management . hohoho. kena makup . pakai heels .office weyh . wuuuu .. kena chantek-cantek taw . heee . tue lah ammir risau sangat . haha , koya . hah ! ayat baru weyh koya . anada tahu apa itu koya ? hm ala macam badget bagus la . geeee,,,

nak taw tak penat sangat taw masa mds hari tue . yakni minggu dera siswi . sangat sangat penat okay . sangat penat . ok da stop . tp btoy la kan . penat gila . kau bayangkan tido kol 1 bngun 2.30 . takke bangang . deyh ! bukan 2.30 ptg taw . pagi . hadoy . nasib lah kan . tapi ok lah dah lepas da popn . cter na gelabah kan .lagipon 1 week jer . patu dah takda dah .

nak taw tak . kita kan tiba kita lak kan , ok aku sendiri pening baca ayat lintang pukang aku nyh kan . hm.. nama kelas saya om1141j . nak taw tak tue kelas last sekali taw . sebenanyer kitorang terlebih student . aku la kelebihannya , patu terpaksa bukak kelas baru . then kan . kitorang susah bebeno nak dapat jadual . sangat susah okay . okay cter sal budak kelas. budak pompan ada 16 orang manakala lelaki ada 9 orang . as usual kaum hawa pasti menang . yaeh ! hah nak taw tak mereka semua sangat lucu taw . ada pendek ada inggi ada comel . snagt baek . n mereka semua baik . ada dari kL ada dr kuantan ada dari merata . tp dr nogori saya sorang saja . maaf sangat-sangat tiada lah gambar mereka , sebab kan camera saya pon dah kena virus . ! semua berpunca dari library . tanak masuk library !

ceritera bandar jengka . woooooooo . di sini sumpah tiada apa apa melainkan u mart . jengka nyh sebuah kampung . atau sebuah bandar . tp kat sini daif ciket . maaf orang jengka . hm . bandar dia serupa pekan pasir panjang kat pd tue . kalau nak dapat bandar macam pd kena nek bas 1 jam setengah baru sanapai . kalau nak bandar macam seremban kena nek bas 2 jam setengah yakni di kuantan . saya tak jejak lagi kat situ . mungkin akan datang . haha , setiap kali pergi bndar mesti makan kfc . alhamdulillah ada jugak kfc kan ., huhu .korang dah mula sedeyh kan ? hm makanan kat sini agak berbeze dgn nogori . orang negeri kan makan makanan pedas kan . kat sini samabal ikan pon ta pedas . kesian weyh . saya pernah makan laksa . tp rasa ikan pon tak da . rasa pedas apatah lagi . roomate saya cakap tue laksa lemak . mang tak la kan ,'

ceritera roomate . bilik nyh diduduki 4 orang gadis . semua virgin lagi . aku dah check dah . hahaha . kak nad paling tua . dia amek pra dip .

yang nyh rina . chumel kan . single lagi nyh kalau nak dia boleh try tp dapat ta kompem . memilih . haha . shes okay . tapi lau dah lamabat g kelas, masyaallah rasa macam na hentak pala dia kat dinding . tapi dalam bnyak2 dia paling rajin bangun tydo n study pagi2 buta . ngee,,, !

haaa... ini dia mek kelate . dialah penyeri bvilik nyh . kalau bercakap . pekat nak mampus loghat . kekadang aku tak paham langsung apa yang dia cakap . patukalau cakap ngan pakwe kesayangan dia mesti kuat n diakhiri dgn "sayang yayunk" . haha . kalau yer takda bosan yang teramat amat okayh . hoho





uiiii dah kurus lah ! uiiii . sepahnya bilik . uiiiii pakai sekirt lah . tayah nak uiiii sangat lah kan . itu bukan katil saya taw . katil saya belah sana . sana mana yer . pk lah sendiri . kami double daker dan katil saya tingkat 2 . haha ,. buat masa nyh saya tak pernah jatuh lagi . esok lusa insyaalah . tak ada masalah kepanasan sebab jengka sekarang ashik hujan dan mempunyai kabus sangat tebal . dah macam kat luar negara . haha ! bangang gila ayat aku pagi nyh 

ceritera tentang pelajaran pulak , geee, ! saya ada 8 subjek ., 1 tue subjek koko , kena kawad bagai . penat doe , dan saya masuk sispa . yakni sisws siswi pertahanan awam , haha , boleh tolong orang banjir nanti , gaga ., saya shukeeeerrrrr sangat masuk kelas omt 100 dgn omt 121 . gilo . 100 tue kelas personality . di situ belajat tentang cara-cara bkerja as a officer work . abaiakn ayat lintang pukang aku tuh ., besh wooo . kena pakai makup . kena pakai office wear . dan tak boleh bla kena pakai heels . as usual saya akan pakai flat jer . sampai kelas baru tukar , haha , marah miss ku abaikan saja . omt121 lak ,kelas typing . huh! suker gila doe . walaupon lepas kelas tue habis tangan menggigil . yer lah mana taknya ken guna 10 jari untuk type . gila lah kan . yang lain tue macam tak berapa nak besh sebab kena bnyak hafal . haha . ada kelas ctu, tue agama punya kelas ., sampai ke sekarang tak masuk kelas lagi . patu ada kelas math . sumpah saya takut na proceed kelas tue sebab macam add math n rina kata makin lama makin susah . mang tak lah kan . patu ada kelas bel . tue kelas bi , nasib bek speaking gua makain lama makin bagus , berkat kerja di ts . terima kasih vetini . tiba rindu sangat :(. patu ada kelas omt131. dan imd101. dua dua kelas personality , mean blajar cara nak bekerja ..uiiiii.. panjangnya !

ok next gambar lah kan . dah takda benda na share, 


                                         





saya rindu gila kat family saya
saya rindu gila kat ammir
saya rindu gila kat vetini
saya rindu gila kat sekolah
saya rindu kat port dickson
saya rindu kat kula lumpur 

saya nak balik !!!!!!!







No comments:

Post a Comment