"aku punya satu seribu juta impian."

Thursday, October 27, 2011

Kalau Saya Bosan

assalamulaikum.

hai ..saya na test market muka saya . lawa tak ?ok talawa . tau sangat tue . tayah na cakapbanyak sanagat la kan . saya tengah boring sekarang nyh . jadi saya pon pergi lah cc yakni cybercafe . al maklumlah . saya takda berukband . nnty saya beli eh.nnty hari hari saya online . namo rindu rindu okay yayunk ..

hari ini saya cuty kerja . dan juga harinyh last saya cuty sebekum saya berhenty . ok stop tanak cter pasal berhenti kerja nanty air mata saya mengalir lh . isk.isk . tayah na gedik sangat la kan .. saya ingat nak keluar ngan buah haty kesayangan saya tp dya katanya busy . eh tada la. semua salah say jugak . saya malas lanak g seremban tue . apa ada ? haha . padahal dulu dataing kat sana boleh jer . sekarang jer ta bleyh . na market kt kuala lumpur jer . haha .nanty g pahang padan la muka aku kan . dataing kat kelapa sawit . hahaha ..nak ajak kawan.kawan kuar pon tader guna . yer lah mereka semua ada yang bekerja la ada yang ada kelas a . naik berang la jugak sebab saya bercuty pada hari ta sepatutnya . haptuih btol la kan . ngeee...

maka dengan itu saya pon pergilah keluar mencari rezekiseorang diri . hahaha . saya pergi jj . hahaha . sowang.sowang tue . saya pakai lawa.lawa taw . ingat nyer nak pergi la times square ker . klcc ker kan . tp hamapagas kan . bler ada kat jj saya rasa saya keseorangan sangat . kesian aku doe ! sapa bodoh . haha . jadik kan saya pon ergi hanya satiu jam sahaja . haha . adaka etu dinamakan keluar ?


hahaha . macam nyh g jj . hahah . kelakar bila pk balik . haha . apalah aku nyh malukan diri . patu kan banyak kali plak aku g cucuk duit . nyot.nyot ta bnyak barang pon aku beli . hahaha . apea yang haha . diam lah ! eh tetiber plak ..

anda perasan tak uang saya da pakai skirt . ini kan kalau mak aku nampak kompom lg ternyata yang dya cakap aku nyh lawaaaaa... ahhaa . yer lah . sejak kecil lg kan aku tak suka tak minat la kat skirt nyh . ni semua gara.gara kau kL . eh aper kener mngener . yer r nyh semua bab aku tru gaya budak.budak sini la kan . da jadik macam nyh . ahhhh ... kesian . tp ok what kan ..nmpak la aku nyh gegurl . kan ?hhhaa haptuih la pijak air liur sendiri . aish!! da tue jer na cakap harini. kesian kan kat koprang . geee

sekian . waalaikumslam ..
muah kat pp ciket :)

No comments:

Post a Comment