"aku punya satu seribu juta impian."

Monday, August 29, 2011

salam lebaran aidilfitri

. assalamualaikum...
                                                *hah chantek tak .? ktaw ta chantek *

oh..say hie sumer ...geee... selamat hary raya semua . happy ta sambut raya taon nyh ???ader kediffrennan ta ?mean aku .raya koranh lbeyh istimewa ker . yer r maner taw ader yang da kawen ker . haper ker kan ??kalo kowang happy alhamdulillah . kalo kowamng ta aepy . taper lah weyh . ader manusia yang lg malang dr kowang . so just smileeee panjang2 kkkk..?

taon nyh 4 me raser cam ta raya lah . haha.. yelah mner ta nyer . aku balik kg yakni port dickson malam raya ..kol 9 baru samape . patu balik2 umah sunyi . mang la umah aku dilimpahi dgan lampu2 yang tersangat la lawa kan . nyh haa..
                                                                  *alah kechik plakk....*

haaa...lawa kan . tp hakikatnyer . sunyi tahap cipanzi tawtawtawtak..sebenanyer sunyi ini disebabkan kesakitan yang dalami oleh bapaku . yer da ta larat da . ashik bariinnggg jer lah . kesian dyer ananana..ty pas raya nyh yer na operation . wooo...takottakot.k na cter len

raya nyh kan . ehem2 . saya ader boyfriend ! haha . 1st raya ader boyfriend . alah ko noli . baru boyfriend blom suami lg .kechoh la . geee! tppastynyer kami ta dapat beraya bersama .. sebabyer jarak jauh yang memisahkan . yakni dyer d kL aku d pd . tader la jauh sangat kan . haha! aperlawaktah.terasa malas plak na bebel .

hm lastly saya Norlishafikah binti mohd ali ingin mngucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua sahabat handai dan para sanak saudara .knal ataw ta knal lahai . mohon keampunann. saya taw saya sua tengking kowang . tp percaya laweyh . saya teramat lah SAYANG kowang . tanper kowang saper la aku nyh kan . kdah bai . assalmualikum !
MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA!
HAPPY BIRTHDAY TO MY FATHER 63!

No comments:

Post a Comment